Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~JacekKasp | użytkownik

imię i nazwisko adresKrosno/Rzeszów zarejestrowany06.12.2007 @12:40:41 ostatnio na stronie29.04.2015 @00:20:33

Chętnie podejmę się retuszu zdjęć lub podejmę współpracę w tym kierunku Informację dla zainteresowanych prześle mailem.
Pozdrawiam

Kontakt:
gg: 8512524

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8512524
digarty163 komentarze646 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ISsun    25.07.2008 @17:51:25
dzieki, dzieki
_______
Niektóre wydarzenia zostają wyjęte z życiorysu a wklejone do pamiętnika...
~kahlanka    24.07.2008 @23:39:19
no ale w sumie ładnie wyszedł... a z resztą jaki temat nie jest w fotografii oklepany
~BlackCat666    24.07.2008 @21:24:06
No jakoś mi wychodzi...
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~kundziunia    24.07.2008 @00:46:18
wiem. pozdr
~gochun    24.07.2008 @00:44:32
Dziękuję
~kundziunia    24.07.2008 @00:43:12
taka Twoja wizja. a moja jak było widac. masz prawo. jednak nie uwazam zebys miał racje.
~ffalco    24.07.2008 @00:28:14
Nie musisz mi się tłumaczyć. Masz prawo widzieć to inaczej.
_______
Official Site --->>> http://WWW.FFALCO.PL
~kahlanka    24.07.2008 @00:25:01
no to warto było, chociaż zdjęcie i tak niestety ucirpiało przez to
~ffalco    24.07.2008 @00:21:17
Nie zrozumiesz... Jak wszyscy nie rozumieją. A na zdjęciu wszystko jest tak jak miało być.
_______
Official Site --->>> http://WWW.FFALCO.PL
~Arnika    24.07.2008 @00:15:37
Dzięki 5:30 z ranka Dobranoc
~ffalco    24.07.2008 @00:13:13
Sorry, ale mam wrażenie że nie wiesz co mówisz.
_______
Official Site --->>> http://WWW.FFALCO.PL
~wytrazek    22.07.2008 @13:57:34
lekko podkrecone kolorki w LR, światełko bylo naprawde dobre w tym miejscu
~wytrazek    22.07.2008 @13:53:59
no wlasnie, we wrzesniu wystarczy wstac o 6:00 rano a nie o 3:00 tak jak to jest teraz w lipcu
~wytrazek    22.07.2008 @13:52:54
ja z pomorskiego mam prawie tysiąc kilometrow ...
~gwiatom    19.07.2008 @17:34:23
tak wiem chodzi o to że kadra na zdjęciu ledwo obejmuję wiosnę a za to skupia się na zielonym polu które to jest 'symbolem' wiosny - kwitnie wszystko i wogóle. jednym słowem temat zdjęcia jest wyodrębniony ale mógłby samemu robić za całe zdjęcie :D
~kahlanka    18.07.2008 @22:29:11
też mam ten problem, że nie ma za bardzo dobrych zdjęć na kompie, a nie chcę wrzucać tych, które nie wyszły
zapraszam do siebie
~krawton    17.07.2008 @17:20:19
no to brawo...
~dipsy16    17.07.2008 @16:57:39
Ty również... jeszcze raz dziękuje
~dipsy16    17.07.2008 @16:55:55
nie ma sprawy pozdrawiam
~AnneDG    17.07.2008 @16:51:16
tez mam ten problem:P
_______
Podziękuj komentarzem.
~AnneDG    17.07.2008 @16:49:36
dzieki dzieki dziekidodaje do obserwowanych
_______
Podziękuj komentarzem.
~AnneDG    17.07.2008 @16:44:36
tez dziekuje i zapraszam kiedys
_______
Podziękuj komentarzem.
~krawton    17.07.2008 @00:56:10
dzięki jak będę w Rzeszowie to umówimy się na jakieś zdjęcia...
~Exluzywna    16.07.2008 @19:53:44
nio wiesz tu czesciej ludzie krytykują i nie oczekiwałam na nic innego zastanwiałam sie pare godzin zanim dodałam to foto moze dlatego ze nie wydaje mi sie doskonałe...
ostatnio edytowane: 2008-07-16 19:54:19
_______
Jesteś uroczy i bardzo dobrze cąłujesz w moim snie,
ale
Powiedz ile mam Ci zapłacic by zobaczyc jak sie szmacisz!?
~Ewelszyn    16.07.2008 @19:39:39
Dzięki wielkie i miłego wieczoru.
_______
I got a strange kind of woman.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt